პროექტები და კვლევები


 11    კლასი
პირველი შემაჯამებელი წერის ანალიზი

მასწავლებელი

ვერიკო ალადაშვილი
კლასი

XI
საგანი

ინგლისური ენა
მიზანი


მოსწავლეებს შეუძლიათ უცხო ტექსტის გააზრება.task  -extra reading
უცხ.ს.VI.3. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი (ისტორიის, კულტურის, არქეოლოგიის, გეოგრაფიის, ეკოლოგიის და სხვა სფეროდან).

·           ამოიცნობს მთავარ თემას/საკითხებს;
·           ამოიცნობს ტექსტის ზედაპირზე (ექსპლიციტურად) მოცემულ ფაქტობრივ ინფორმაციას;
·           ტექსტს ყოფს შინაარსობრივ ნაწილებად;
·           ამოიცნობს მოსაზრებებს კონკრეტულ საკითხზე;

·           ამოიცნობს ტექსტის სხვადასხვა ნაწილს შორის არსებულ კავშირს (მიზეზშედეგობრივ, შეპირისპირებით, პირობით, ინდუქციურ და სხვა) და გამოაქვს სათანადო დასკვნა;


უცხ.ს.VI.8. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.

·           სვამს იმ კითხვებს, რომლებზე პასუხსაც ელოდება ტექსტიდან;
·           მთლიანობაში ეცნობა ტექსტს ინფორმაციების მოძიების მიზნით, ამ ეტაპზე არ ჩერდება უცნობ სიტყვებზე, განსხვავებული სიმბოლოებით აღნიშნავს ტექსტში არსებით საკითხებს, რომლებსაც უნდა მიუბრუნდეს მათი გაღრმავების მიზნით, საკვანძო სიტყვებს და სხვა;
·           მიუბრუნდება გაუგებარ ადგილებს, ცდილობს კონტექსტის მიხედვით ამოიცნოს სიტყვის მნიშვნელობები;

მოსწავლეებს შეუძლიათ გრამატიკული და ლექსიკური ერთეულების ჩასმა წინადადებებში.  მთლიანი ტესტი
უცხ.ს.VI.21. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიულ უნარ-ჩვევებს წარმატებული სწავლების ხელშესაწყობად და ენების ათვისების გასაადვილებლად.

თემა

Word formation; phrasal verbs; phrases; present simple or present continuous ;past simple or past continuous ;relative pronouns. Reading for gist
მოსწავლეთა რაოდენობა

25
ტესტი დაძლია

21
ტესტი ვერ დაძლია
4
ქულების განაწილება

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10


4

3
4
10
4




საშუალო ქულა

6.1
კომენტარი
მოსწავლეების დიდ ნაწილს გაუჭირდა ფრაზებისა და ფრაზული ზმნების ჩასმა წინადადებებში.ასევე მათთვის რთული აღმოჩნდა კონტექსტიდან უცხო სიტყვების ამოცნობა-ტექსტის გააზრებაში.შედარებით ადვილად გაართვეს თავი ლექსიკური და გრამატიკული ერთეულების ჩასმას წინადადებებში.
რეკომენდაცია

სასურველია ისე დაიგეგმოს მომდწვნო გაკვეთილები რომ მოსწავლეებს გაუჩნდეთ სურვილი თვითონ იკითხონ ინგლისურად ,მოიძიონ ინფორმაცია ინტერნეტით,ეს საშუალებას მისცემთ მათ უკეთესად მოახერხონ კონტექსტში უცხო სიტყვების ამოცნობა.
მეორე შემაჯამებელი წერის ანალიზი

მასწავლებელი

ვერიკო ალადაშვილი
კლასი

XIა
საგანი

ინგლისური ენა
მიზანი


მოსწავლეებს შეუძლიათ უცხო ტექსტის გააზრება.task  -extra reading
უცხ.ს.VI.3. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი (ისტორიის, კულტურის, არქეოლოგიის, გეოგრაფიის, ეკოლოგიის და სხვა სფეროდან).

·           ამოიცნობს მთავარ თემას/საკითხებს;
·           ამოიცნობს ტექსტის ზედაპირზე (ექსპლიციტურად) მოცემულ ფაქტობრივ ინფორმაციას;
·           ტექსტს ყოფს შინაარსობრივ ნაწილებად;
·           ამოიცნობს მოსაზრებებს კონკრეტულ საკითხზე;

·           ამოიცნობს ტექსტის სხვადასხვა ნაწილს შორის არსებულ კავშირს (მიზეზშედეგობრივ, შეპირისპირებით, პირობით, ინდუქციურ და სხვა) და გამოაქვს სათანადო დასკვნა;


უცხ.ს.VI.8. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.

·           სვამს იმ კითხვებს, რომლებზე პასუხსაც ელოდება ტექსტიდან;
·           მთლიანობაში ეცნობა ტექსტს ინფორმაციების მოძიების მიზნით, ამ ეტაპზე არ ჩერდება უცნობ სიტყვებზე, განსხვავებული სიმბოლოებით აღნიშნავს ტექსტში არსებით საკითხებს, რომლებსაც უნდა მიუბრუნდეს მათი გაღრმავების მიზნით, საკვანძო სიტყვებს და სხვა;
·           მიუბრუნდება გაუგებარ ადგილებს, ცდილობს კონტექსტის მიხედვით ამოიცნოს სიტყვის მნიშვნელობები;

მოსწავლეებს შეუძლიათ გრამატიკული და ლექსიკური ერთეულების ჩასმა წინადადებებში.  მთლიანი ტესტი
უცხ.ს.VI.21. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიულ უნარ-ჩვევებს წარმატებული სწავლების ხელშესაწყობად და ენების ათვისების გასაადვილებლად.

თემა

Word formation ;negative prefixes ;future tenses: modal verbs of possibility;  Reading for details
მოსწავლეთა რაოდენობა

25
ტესტი დაძლია

25
ტესტი ვერ დაძლია
0
ქულების განაწილება

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10




2
5
7
10
1



საშუალო ქულა

7.1
კომენტარი
მოსწავლეების დიდმა ნაწილმა დამაკმაყოფილებლად გააკეთა ტესტი,განსაკუთრებით კარგად დაძლიეს ტექსტის გააზრება.
რეკომენდაცია

უფრო მეტი გრამატიკული სავარჯიშოები უნდა გაკეთდეს მოდალური ზმნების გამოყენებით.

Комментариев нет:

Отправить комментарий