11 კლასი
პირველი შემაჯამებელი წერის ანალიზი
მასწავლებელი
|
ვერიკო ალადაშვილი
|
||||||||||||||||||||
კლასი
|
XIა
|
||||||||||||||||||||
საგანი
|
ინგლისური ენა
|
||||||||||||||||||||
მიზანი
|
მოსწავლეებს შეუძლიათ უცხო ტექსტის გააზრება.task -extra reading
უცხ.ს.VI.3. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი
ტექსტი (ისტორიის, კულტურის, არქეოლოგიის,
გეოგრაფიის, ეკოლოგიის და სხვა სფეროდან).
·
ამოიცნობს მთავარ თემას/საკითხებს;
·
ამოიცნობს ტექსტის ზედაპირზე (ექსპლიციტურად) მოცემულ ფაქტობრივ ინფორმაციას;
·
ტექსტს ყოფს შინაარსობრივ ნაწილებად;
·
ამოიცნობს მოსაზრებებს კონკრეტულ საკითხზე;
·
ამოიცნობს ტექსტის სხვადასხვა ნაწილს შორის არსებულ კავშირს
(მიზეზშედეგობრივს, შეპირისპირებითს, პირობითს, ინდუქციურს და სხვა) და გამოაქვს სათანადო დასკვნა;
უცხ.ს.VI.8. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
·
სვამს იმ კითხვებს, რომლებზე
პასუხსაც ელოდება ტექსტიდან;
·
მთლიანობაში ეცნობა ტექსტს
ინფორმაციების მოძიების მიზნით, ამ ეტაპზე არ ჩერდება უცნობ სიტყვებზე, განსხვავებული
სიმბოლოებით აღნიშნავს ტექსტში არსებით საკითხებს, რომლებსაც უნდა მიუბრუნდეს მათი
გაღრმავების მიზნით, საკვანძო სიტყვებს და სხვა;
·
მიუბრუნდება გაუგებარ ადგილებს,
ცდილობს კონტექსტის მიხედვით ამოიცნოს სიტყვის მნიშვნელობები;
მოსწავლეებს
შეუძლიათ გრამატიკული და ლექსიკური ერთეულების ჩასმა წინადადებებში. მთლიანი ტესტი
უცხ.ს.VI.21. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიულ
უნარ-ჩვევებს წარმატებული სწავლების ხელშესაწყობად და ენების ათვისების გასაადვილებლად.
|
||||||||||||||||||||
თემა
|
Word formation; phrasal verbs; phrases; present simple or present continuous ;past simple
or past continuous ;relative pronouns. Reading for gist
|
||||||||||||||||||||
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
25
|
||||||||||||||||||||
ტესტი დაძლია
|
21
|
||||||||||||||||||||
ტესტი ვერ დაძლია
|
4
|
||||||||||||||||||||
ქულების განაწილება
|
|
||||||||||||||||||||
საშუალო ქულა
|
6.1
|
||||||||||||||||||||
კომენტარი
|
მოსწავლეების დიდ ნაწილს
გაუჭირდა ფრაზებისა და ფრაზული ზმნების ჩასმა წინადადებებში.ასევე მათთვის რთული
აღმოჩნდა კონტექსტიდან უცხო სიტყვების ამოცნობა-ტექსტის გააზრებაში.შედარებით ადვილად
გაართვეს თავი ლექსიკური და გრამატიკული ერთეულების ჩასმას წინადადებებში.
|
||||||||||||||||||||
რეკომენდაცია
|
სასურველია ისე დაიგეგმოს მომდწვნო გაკვეთილები რომ მოსწავლეებს გაუჩნდეთ
სურვილი თვითონ იკითხონ ინგლისურად ,მოიძიონ ინფორმაცია ინტერნეტით,ეს საშუალებას
მისცემთ მათ უკეთესად მოახერხონ კონტექსტში უცხო სიტყვების ამოცნობა.
|
მეორე შემაჯამებელი წერის ანალიზი
მასწავლებელი
|
ვერიკო ალადაშვილი
|
||||||||||||||||||||
კლასი
|
XIა
|
||||||||||||||||||||
საგანი
|
ინგლისური ენა
|
||||||||||||||||||||
მიზანი
|
მოსწავლეებს შეუძლიათ უცხო ტექსტის გააზრება.task -extra reading
უცხ.ს.VI.3. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი
ტექსტი (ისტორიის, კულტურის, არქეოლოგიის,
გეოგრაფიის, ეკოლოგიის და სხვა სფეროდან).
·
ამოიცნობს მთავარ თემას/საკითხებს;
·
ამოიცნობს ტექსტის ზედაპირზე (ექსპლიციტურად) მოცემულ ფაქტობრივ ინფორმაციას;
·
ტექსტს ყოფს შინაარსობრივ ნაწილებად;
·
ამოიცნობს მოსაზრებებს კონკრეტულ საკითხზე;
·
ამოიცნობს ტექსტის სხვადასხვა ნაწილს შორის არსებულ კავშირს
(მიზეზშედეგობრივს, შეპირისპირებითს, პირობითს, ინდუქციურს და სხვა) და გამოაქვს სათანადო დასკვნა;
უცხ.ს.VI.8. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
·
სვამს იმ კითხვებს, რომლებზე
პასუხსაც ელოდება ტექსტიდან;
·
მთლიანობაში ეცნობა ტექსტს
ინფორმაციების მოძიების მიზნით, ამ ეტაპზე არ ჩერდება უცნობ სიტყვებზე, განსხვავებული
სიმბოლოებით აღნიშნავს ტექსტში არსებით საკითხებს, რომლებსაც უნდა მიუბრუნდეს მათი
გაღრმავების მიზნით, საკვანძო სიტყვებს და სხვა;
·
მიუბრუნდება გაუგებარ ადგილებს,
ცდილობს კონტექსტის მიხედვით ამოიცნოს სიტყვის მნიშვნელობები;
მოსწავლეებს
შეუძლიათ გრამატიკული და ლექსიკური ერთეულების ჩასმა წინადადებებში. მთლიანი ტესტი
უცხ.ს.VI.21. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიულ
უნარ-ჩვევებს წარმატებული სწავლების ხელშესაწყობად და ენების ათვისების გასაადვილებლად.
|
||||||||||||||||||||
თემა
|
Word formation ;negative
prefixes ;future tenses: modal verbs of possibility; Reading
for details
|
||||||||||||||||||||
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
25
|
||||||||||||||||||||
ტესტი დაძლია
|
25
|
||||||||||||||||||||
ტესტი ვერ დაძლია
|
0
|
||||||||||||||||||||
ქულების განაწილება
|
|
||||||||||||||||||||
საშუალო ქულა
|
7.1
|
||||||||||||||||||||
კომენტარი
|
მოსწავლეების დიდმა ნაწილმა დამაკმაყოფილებლად გააკეთა ტესტი,განსაკუთრებით
კარგად დაძლიეს ტექსტის გააზრება.
|
||||||||||||||||||||
რეკომენდაცია
|
უფრო მეტი გრამატიკული სავარჯიშოები უნდა გაკეთდეს მოდალური ზმნების
გამოყენებით.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий