silabusi
klasi: X
ssip qalaq rusTavis #4 sajaro skola
pedagogi:
veriko aladaSvili
saswavlo weli: 2013-2014
saswavlo kursis saxelwodeba
|
inglisuri ena
|
|
saswavlo kursis statusi
|
ZiriTadi (savaldebulo);
|
|
saswavlo kursis
xangrZlivoba
|
I-II semestri; kviraSi 2 saaTi
|
|
klasSi moswavleTa raodenoba
|
26
|
|
pedagogi
|
veriko aladaSvili
|
|
saswavlo disciplinis gavlis winapiroba
|
erovnuli saswavlo
gegmis mixedviT I/II/III
safexuriT (Top Score 1,2,3)gaTvaliswinebuli
leqsika;
garmatika:
gramatikuli
droebi: Present Simple, Present Continuous; Past Simple;Past
Continuous;Present Perfect;Can;need;have to;must;should
Adverbs of frequency; Possessive adjectives; Question words; Countable and
uncountable nouns;
|
|
sagnis swavlebis miznebi da amocanebi
|
miznebi:
·
moswavles ganuviTardes sametyvelo
unarebi(mosmena,kirxva,wera,saubari)
·
gamoumuSavdes sxva kulturis warmomadgenlebTan
warmatebuli komunikaciis unari
·
ganuviTaros
sasicocxlo unar-Cvevebi, romelTagan am swavlebis am etapze prioritetulia
nebisyofa, yuradRebis mobilizeba, wesebis dacva da pativiscema, saswavlo
nivTebis/saqmianobis mowesrigeba, TanamSromloba (muSaoba wyvilad, gundurad,
urTierTdaxmareba), SemoqmedebiToba.
amocanebi:
sxvadasxva
tipis codnis SeZena:
·
gramatikuli, leqsikuri codna;
·
weris, mosmenis, kiTxvis da laparakis codna;
·
marTlwerisa da marTlmetyvelebis sabaziso normebis codna;
sxvadasxva saxis unar-Cvevebis ganviTareba:
·
sametyvelo
unar-Cvevebi
·
enobrivi
unar-Cvevebi
·
kiTxva-gageba
·
mosmena-gageba
·
kulturuli
Taviseburebebis
amocnoba-gaanalizeba
damokidebulebebis Camoyalibeba:
·
interesi
ucxo samyaros mimarT
·
ucxouri
enebis swavlis survili
|
|
saswavlo
disciplinis Sinaarsi
|
Topics and Vocabulary:
Unit 1: Hopes and Dream-Have they got talent?;Talants
and Hobbies
Unit 2: Time Out-Festivals;Celebrations
Unit 3: What's cool in school?-Boys don't sing;School
Unit 4: Ancient
treasures;-The crystal skull;History and dates
Unit 5: Homesick?Seasick!-Serious
ocean;Travel
Unit 6: Swap,don't shop!-Swap
shop;Shopping
Unit 7: Win or lose!Speedy!Sports
Unit 8: Wild things;Man in the wild;wild places
Unit 9: Chocolate is good for you!;The chocolate
factory;Food and cooking;
Unit 10:Weird places-Holidays;Buildings and places
Unit 11:Jobs 4 kids-Bindi ,jungle girl;Jobs
Unit 12:Is that really true?-Mythbusters;Science and
technology
Grammar:
Present Simple;
adverbs of frequency
Present Continuous
,Present Continuous for future
Past Simple
Past Continuous;
Going to
Will
First Conditional ,zero
conditional
Making comperision-comperatives,superlatives
Present Perfect
Modal verbs-ability,possibility,obligation,permission
Using the present simple passive;
Reporting what someone says
Writing:
A Paragraph
A blog
A short story
An email
An invitation
A factfile
A postcard
An article
A brochure
A report
A review
|
|
|
|
|
savaldebulo literatura da saswavlo resursebi
|
moswavlis wigni ―Activate A2(gamomcemloba PPEARSON LONGMAN Carolyn Barraclough,Elaine Boyd), moswavlis samuSao
rveuli, audio-video masala, kompiuteri, proeqtori,carci,dafa,kalami da
feradi fanqrebi
|
|
კურსის
ორგანიზაცია
|
individualuri, jgufuri, wyvilebi, mTlian klasTan
|
|
სასწავლო
კურსის შეფასება
|
ganmaviTarebeli da ganmsazRvreli (mimdinare,Semajamebeli)
fasdeba:
saklaso davaleba, saSinao
davaleba,
Semajamebeli davaleba.
|
|
|
|
|
მისაღწევი შედეგები და კომპეტენციები
|
mosmena:
უცხ.ს.V.1.
მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს
და გაიგოს უცხოენოვან თანამოსაუბრეთა შორის მიმდინარე ინტერაქცია.
უცხ.ს.V.2. მოსწავლეს შეუძლია მოსმინოს
და გაიგოს ინსტრუქციები,შეტყობინებები,საზოგადოებრივი თავშეყრის ადგილას გაკეთებული
განცხადებები.
უცხ.ს.V.3.
მოსწავლე შეძლებს ნაცნობ თემატიკაზე აგებული მცირე ზომის ტექსტის (დიალოგის/მონოლოგის)მოსმენა და გაგებას.
უცხ.ს.V.4.
მოსწავლე შეძლებს შინაარსის გაგების გასაადვილებლად მიმართოს სხვადასხვა
სტრატეგიას.
kiTxva:
უცხ.ს.V.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს მრავალსაფეხურიანი
ინსტრუქცია.
უცხ.ს.V.6. მოსწავლს შეუზლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა
სახის ინფორმაციული ტექსტი.
უცხ.ს.V.7. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს ადაპტირებული
ნოველა ან მოთხრობა.
უცხ.ს.V.8. მოსწავლეს შეუძლია კომიქსის წაკითხვა და გაგება.
უცხ.ს.V.9. მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული
მახასიეთებლების მიხედვით,ამოიცნოს ენობრივი ფორმები და მათი ფუნქცია შინაარსიან
ფორმებში.
უცხ.ს.V.10. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის ხმამაღალი კითხვა.
უცხ.ს.V.11. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტარტეგიას
მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად.
wera:
უცხ.ს.V.12. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების წერა,რომლებშიც დეტალურად
აღწერს საკუთარ გამოცდილებას
უცხ.ს.V.13. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტის შედგენა ,რომელშიც ავლენს თვითგამოხატვის
უნარს.
უცხ.ს.V.14. წერისას მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის სტრუქტურის დაცვა ,ფლობს და ცდილობს
გამოიყენოს საბაზისო ენობრივი უნარ-ჩვევები.
უცხ.ს.V.15. მოსწავლეს შეუძლია შედეგის გასაუმჯობესებლად გამოიყენოს წერის ეფექტური
სტრატეგიები წერის პროცესის ყველა ეტაპზე.
laparaki:
უცხ.ს.V.16. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა
უცხ.ს.V.17 მოსწავლეს შეუძლია ყოფითი საკომუნიკაციო სიტუაციისთვის
თავის გართმევა.
უცხ.ს.V.18.
მოსწავლეს შეუძლია მისთვის
ნაცნობ თემაზე ლაპარაკი.
უცხ.ს.V.19. მოსწავლე ფლობს და იყენებს ენობრივ
საბაზისო უნარ-ჩვევებს
უცხ.ს.V.20. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას სამეტყველო ამოცანების
ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
swavlis swavla:
უცხ.ს.V.25. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად განსაზღვროს
შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები.
უცხ.ს.V.26. მოსწავლეშეძლებსრესურსებისგამოყენებასსასწავლოსაქმიანობისხელშეწყობისმიზნით.
უცხ.ს.V.27.
მოსწავლეშეძლებსსხვადასხვახერხისგამოყენებასლექსიკურიმარაგისგასამტკიცებლადდაგასამდიდრებლად.
მოსწავლეშეძლებსმიმართოსსტრატეგიებსგრამატიკისათვისებისგასაადვილებლად.
უცხ.ს.V.29. მოსწავლეშეძლებსშედეგებისგაუმჯობესებისმიზნითითანამშრომლოსთანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან.
·
|
|
სილაბუსი VIII
|
კომპონენტები
|
||
1.
|
მასწავლებლის სახელი, გვარი და საკონტაქტო ინფორმაცია
|
ვერიკო ალადაშვილი
599-239-029;27-49-31
|
|
2.
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
ინგლისური ენა
|
|
3.
|
სწავლების კლასი
|
VIII
|
|
4.
|
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა
და საათების რაოდენობა
|
I-II სემესტრი;3 საათი კვირაში;
108 საათი წელიწადში
|
|
5.
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
მოცემულ კლასში
|
ძირითადი(სავალდებულო)
|
|
6.
|
სასწავლო საგნის მიზანი
|
·
განუვითარდეს პლურილინგვური
კომპეტენცია;
·
განუვითარდეს სამეტყველო უნარები (მოსმენა,
კითხვა, წერა, საუბარი)
უცხოურ ენაზე;
·
გამოუმუშავდეს სხვა კულტურის წარმომადგენლებთან წარმატებული კომუნიკაციის უნარი;
·
ჩამოუყალიბდეს დადებითი განწყობილება ენობრივ-კულტურული მრავალფეროვნების მიმართ და გააცნობიეროს იგი, როგორც სამყაროს მრავალფეროვნების კერძო
გამოვლინება;
·
განუვითარდეს განსხვავებული კულტურული კონტექსტებისა და ტექსტების გაგების უნარი;
·
მოემზადოს თანამოღვაწეობისათვის სხვადასხვა ენობრივ-კულტურული იდენტობის წარმომადგენლებთან;
·
განუვითარდეს ენების ეფექტურად სწავლის უნარი.
|
|
7.
|
ძირითადი თემები
|
Vocabulary
1.Character adjectives(p.11)
2.give and make(p.14)
3.Sport(p.19)
4.do,go,play(p.22)
5.Buildings and
structures(p.27)
6.Negative prefixes(p.30)
7.Phrasal verbs(p.39/p.50)
8.Digital technology(p.47)
9.Household nouns(p.55)
10.Adjective+preposition/verb+preposition(p.70/p.78)
11.At school(p.67)
12.The natural world(p.75)
13.Money(p.83)
14.-ed and -ing
adjectives(p.86)
Grammar
1.Past simple or past
continuous?Iinfinitive of purpose(p12)
2.Present perfect(1) been or
gone? ever and never(p.20)
3.Present perfect(2) for or
since? already or yet? just(p.28)
4.Future forms-going
to/present continuous. Future time expression. (p.40)
5.Future forms-will/First
conditional/if or when(p.48)
6.Second
conditional.Quantifiers(p.56)
7.Modal verbs-ability and
permission/obligation and necessity/advice and suggestion.(p.68)
8.Relative clauses: who,
which and that who or whose? (p.76)
9.The passive (present
simple) (p.84)
Writing
1.A postcard/Capital letters
2.A biography/Linking words
3.An interview/Ordering ideas
4.An informal letter/Parts of
a letter
5.Instant
messaging/Colloquial expressions
6.A lifestyle
description/Modifiers
7.An opinion essay/Giving
opinions
8.A description of a
place/Sentence adverbs
9.A discussion essay/Writing
review
|
|
8.
|
სასწავლო საგნის ამოცანები
|
სხვადასხვა ტიპის ცოდნის შეძენა:
·
გრამატიკული, ლექსიკური ცოდნა;
·
მართლწერისა
და მართლმეტყველების საბაზისო ნორმების ცოდნა;
·
უცხოენოვანი ქვეყნების კულტურის გაცნობა;
·
ტექსტის სახეებისა და მათი მახასიათებლების ცოდნა;
·
წერის,
მოსმენის, კითხვისა და ლაპარაკის ცოდნა;
სხვადასხვა სახის უნარ-ჩვევების განვითარება:
·
სამეტყველო უნარ-ჩვევები;
·
ენობრივი უნარ-ჩვევები;
·
სტრატეგიული
უნარ-ჩვევები;
·
ისეთი სამოქალაქო უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება, როგორებიცაა თანამშრომლობა, თავისუფალი არჩევანის გაკეთება,
თვითსრულყოფა, შემოქმედებითობა და სხვა;
დამოკიდებულებების ჩამოყალიბება:
·
ინდივიდუალური მრავალფეროვნების დაფასება და პატივისცემა;
·
ენობრივ-კულტურული
კუთვნილების განცდა;
·
კულტურული გარემოს
თვითმყოფადობის, მისი განუმეორებლობის დაფასება და პატივისცემა;
·
პოზიტიური დამოკიდებულება
როგორც კულტურული, ისე ინდივიდუალური მრავალფეროვნების მიმართ და მისი, როგორც სამყაროს
მრავალფეროვნების კერძო გამოვლინების აღქმა;
·
ინტერესი უცხო
სამყაროს მიმართ;
|
|
9.
|
სასწავლო საგნის აუცილებელი
საბაზისო კომპეტენციები
|
ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით II-IIIსაფეხურით
გათვალისწინებული ლექსიკური მარაგი;გრამატიკული ცოდნა;კითხვის,მოსმენის,წერის და მეტყველებისა უნარ-ჩვევები
|
|
10.
|
კურსის ორგანიზაცია
|
ინდივიდუალური,წყვილებში,მთლიან
კლასთან,ჯგუფური.
|
|
11.
|
სასწავლო კურსის შეფასება
|
ganmaviTarebeli da ganmsazRvreli (mimdinare,Semajamebeli)
fasdeba:
saklaso davaleba, saSinao
davaleba,
Semajamebeli davaleba.
|
|
12.
|
რესურსები
|
დაფა, ცარცი, კომპიუტერი ,აუდიო და ვიდეო დისკები, პროექტორი,სახელმძღვანელო-TOP SCORE 2(student's
book,workbook,teacher's book)Oxford University Press/Jayne Wildman,James
Sryring.
|
|
13.
|
მისაღწევი შედეგები
და კომპეტენციები
|
mosmena:
უცხ.ს.IV.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს უცხოენოვან
თანამოსაუბრეთა შორის მიმდინარე ინტერაქცია.
უცხ.ს.IV.2. მოსწავლეს შეუძლია მოსმინოს
და გაიგოს ინსტრუქციები,შეტყობინებები,საზოგადოებრივი თავშეყრის ადგილას გაკეთებული
განცხადებები.
უცხ.ს.IV.3. მოსწავლე შეძლებს ნაცნობ თემატიკაზე აგებული
მცირე ზომის ტექსტის
(დიალოგის/მონოლოგის)მოსმენა და გაგებას.
უცხ.ს.IV.4. მოსწავლე შეძლებს შინაარსის გაგების გასაადვილებლად
მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას.
kiTxva:
უცხ.ს.IV.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს მრავალსაფეხურიანი
ინსტრუქცია.
უცხ.ს.IV.6. მოსწავლს შეუზლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა
სახის ინფორმაციული ტექსტი.
უცხ.ს.IV.7. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს ადაპტირებული
ნოველა ან მოთხრობა.
უცხ.ს.IV.8. მოსწავლეს შეუძლია კომიქსის წაკითხვა და გაგება.
უცხ.ს.IV.9. მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული
მახასიეთებლების მიხედვით,ამოიცნოს ენობრივი ფორმები და მათი ფუნქცია შინაარსიან
ფორმებში.
უცხ.ს.IV.10. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის ხმამაღალი კითხვა.
უცხ.ს.IV.11. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტარტეგიას
მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად.
wera:
უცხ.ს.IV.12. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების წერა,რომლებშიც დეტალურად
აღწერს საკუთარ გამოცდილებას
უცხ.ს.IV.13. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტის შედგენა ,რომელშიც ავლენს თვითგამოხატვის
უნარს.
უცხ.ს.IV.14. წერისას მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის სტრუქტურის დაცვა ,ფლობს და ცდილობს
გამოიყენოს საბაზისო ენობრივი უნარ-ჩვევები.
უცხ.ს.IV.15. მოსწავლეს შეუძლია შედეგის გასაუმჯობესებლად გამოიყენოს წერის ეფექტური
სტრატეგიები წერის პროცესის ყველა ეტაპზე.
laparaki:
უცხ.ს.IV.16. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა
უცხ.ს.IV.17 მოსწავლეს შეუძლია ყოფითი საკომუნიკაციო სიტუაციისთვის
თავის გართმევა.
უცხ.ს.IV.18. მოსწავლეს შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემაზე ლაპარაკი.
უცხ.ს.IV.19. მოსწავლე ფლობს და იყენებს ენობრივ
საბაზისო უნარ-ჩვევებს
უცხ.ს.IV.20. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას სამეტყველო ამოცანების
ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
swavlis swavla:
უცხ.ს.IV.25. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად განსაზღვროს
შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები.
უცხ.ს.IV.26. მოსწავლეშეძლებსრესურსებისგამოყენებასსასწავლოსაქმიანობისხელშეწყობისმიზნით.
უცხ.ს.IV.27.
მოსწავლეშეძლებსსხვადასხვახერხისგამოყენებასლექსიკურიმარაგისგასამტკიცებლადდაგასამდიდრებლად.
მოსწავლეშეძლებსმიმართოსსტრატეგიებსგრამატიკისათვისებისგასაადვილებლად.
უცხ.ს.IV.29. მოსწავლეშეძლებსშედეგებისგაუმჯობესებისმიზნითითანამშრომლოსთანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან.
|
თემატური გეგმა VIII
თემატური გეგმა
N
|
თემა და მასში შემავალი საკითხები
|
საათების რაოდენობა
|
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგი
|
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
|
რესურსები
|
შეფასების სისტემა
|
1
|
Getting started(p.4)
Vocabulary:personality
adjectives and pastimes;travel and preposition of movement;television and
extreme adjectives;town and country;adjectives of emotion.Grammar:present
simple or present continuous;adverbs of frequency;comparatives and
superlatives.
Study skills :How to use a dictionary
|
6
19/09
21/09
24/09
26/09
28/09
3/10
|
უცხ.ს.IV.28.
მოსწავლე შეძლებს მიმართოს სტრატეგიებს გრამატიკის ათვისების გასაადვილებლად.
უცხ.ს.IV.25. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად განსაზღვროს
შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები.
|
გამოტოვებული ინფორმაციის ჩასმა წინადადებებეში;აზრობლივი დაკავშირება;სწორი
გრამატიკული ფორმების ჩასმა წინადადებებში;მოსწავლეები მუშაობენ ინდივიდუალურად ან წყვილებში
|
სახელმძღვანელო,სამუშაო
რვეული,კალამი,ფანქარი,დაფა,ცარცი
|
მიმდინარე
(განმავითარებელი,განმსაზღვრელი)
|
2
|
UNIT I(p.10-16)
Lifestyles
Vocabulary
Character
adjectives;give and make
Grammar
Past
simple orcontinuous?Infinitive of purpose
Listening and Speaking
Phone-in;
making suggestion
Writing
A
postcard
Capital
letters
|
8
5/10
8/10
10/10
12/10
15/10
17/10
19/10
22/10
|
უცხ.ს.IV.6. მოსწავლს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა
სახის ინფორმაციული ტექსტი.
უცხ.ს.IV.3. მოსწავლე შეძლებს ნაცნობ თემატიკაზე აგებული
მცირე ზომის ტექსტის
(დიალოგის/მონოლოგის)მოსმენა და გაგებას.
|
უცხო ტექსტის გააზრება-კითრვა-პასუხი;მოსასმენი
სავარჯიშოში გამოტოვებული ინფორმაციების ჩასმა;
გრამატიკული ერთეულების
სწორ ფორმაში ჩასმა.მუშაობა წარიმართება მთლიან კლასთან-მინი ლექცია;კითხვა-პასუხი;გონებრივი
იერიში;ასოციაციური რუკა;
|
კომპიუტერი,აუდიო დისკი,ცარცი,დაფა,რვეული,ფანქარი,კალამი,სახემძღვანელო,სამუშაო
რვეული.ჰენდაუთები
|
მიმდინარე
(განმავითარებელი,განმსაზღვრელი)
|
3
|
Stop and Check
|
1
24/10
|
მოსწავლე შეაჯამებს
განვლილ მასალას
|
ტესტური დავალება
|
მასწავლებლის წიგნი,კალამი,ფანქარი,ჰანდაუთები
|
შემაჯამებელი
|
4
|
UNIT II (p.18-24)
Sport
Vocabulary
Sport;
do ,go and play
Grammar
Present perfect(1)been or gone? ever and never
Listening and Speaking
Triathlon; asking about experiences
Writing
A biography ;Linking words
|
8
26/10
29/10
31/10
2/11
5/11
7/11
9/11
12/11
|
უცხ.ს.IV.7. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს ადაპტირებული
ნოველა ან მოთხრობა.
უცხ.ს.IV.16. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა
უცხ.ს.IV.4. მოსწავლე შეძლებს შინაარსის გაგების გასაადვილებლად
მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას.
|
ტექსტის გააზრება:სწრაფი
კითხვა-მოვლენათა თანამიმდევრობა;დეტალური კითხვა-სიტყვების განმარტებებთან დაკავშირება.გრამატიკული
ერთეულების სწორ ფორმაში ჩასმა.მუშაობა მთელ კლასთან,მინი ლექცია,წყვილებში მუშაობა;როლური
თამაში.
|
კომპიუტერი,აუდიო დისკი,ცარცი,დაფა,რვეული,ფანქარი,კალამი,სახემძღვანელო,სამუშაო
რვეული.ჰანდაუთები
|
მიმდინარე
(განმავითარებელი,განმსაზღვრელი)
|
5
|
Stop and
Check
|
1
14/11
|
მოსწავლე შეაჯამებს
განვლილ მასალას
|
ტესტური დავალება
|
მასწავლებლის წიგნი,კალამი,ფანქარი,ჰანდაუთები
|
შემაჯამებელი
|
6
|
UNIT III Architecture(p.26-32)
Vocabulary
Building and structures; negative prefixes
Grammar
Present
perfect(2)
For
or since?
Already
or yet?
Just
Listening and Speaking
My
heroes; doing interviews
Writing
An
interview ; Ordering ideas
|
8
16/11
19/11
21/11
23/1126/11
28/1130/11
3/12
|
მოსწავლეშეძლებსმიმართოსსტრატეგიებსგრამატიკისათვისებისგასაადვილებლად.
უცხ.ს.IV.25. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად განსაზღვროს
შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები.უცხ.ს.IV.18. მოსწავლეს შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემაზე
ლაპარაკი.
უცხ.ს.IV.4. მოსწავლე შეძლებს შინაარსის გაგების გასაადვილებლად
მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას.
|
გონებრივი იერიში.ტექსტის
გააზრება.ლექსიკაზე მუშაობა:გამოტოვებული ინფორმაციების წინადადებებში ჩასმა.სიტყვების
დაკავსირება განმარტებებთან.როლური თამაში-ინტერვიუ.ინდივიდუალური მუშაობა-გრამატიკული
ერთეულების ჩასმა სწორ ფორმაში.
|
|
მიმდინარე
(განმავითარებელი,განმსაზღვრელი)
|
7
|
Stop and Check
|
1
5/12
|
მოსწავლე შეაჯამებს
განვლილ მასალას
|
ტესტური დავალება
|
მასწავლებლის წიგნი,კალამი,ფანქარი,ჰანდაუთები
|
შემაჯამებელი
|
8
|
Revision Units 1-3
Page 34
|
2
7/12
10/12
|
მოსწავლე შეაჯამებს
განვლილ მასალას
|
ტესტური დავალება
|
|
შემაჯამებელი
|
9
|
UNIT IV Hopes and dreams(p.38-44)
Vocabulary
Phrasal
verbs(1);get
Grammar
Future
forms(1)-going to; present continuous; Future time expression
Listening and Speaking
Keeping
in touch; Making arrangements
Writing
An
informal letter; Parts of a letter
|
8
12/12
14/12
17/12
19/12
21/12
21/01
23/01
25/01
|
|
|
|
|
10
|
Stop and Check
|
1
28/01
|
მოსწავლე შეაჯამებს
განვლილ მასალას
|
ტესტური დავალება
|
მასწავლებლის წიგნი,კალამი,ფანქარი,ჰანდაუთები
|
|
11
|
UNIT V Digital Technology(p.46-52)
Vocabulary
Degital
Technology;Phrasal verbs(2)
Grammar
Future
forms:will;First conditional;if or when?
Listening and Speaking
Mobile
TV; Giving instruction
Writing
Instant
messaging; Colloquial expressions
|
8
30/01
1/02
4/02
6/02
8/02
11/02
13/02
15/02
|
|
|
|
|
12
|
Stop and Check
|
1
18/02
|
მოსწავლე შეაჯამებს
განვლილ მასალას
|
ტესტური დავალება
|
მასწავლებლის წიგნი,კალამი,ფანქარი,ჰანდაუთები
|
|
13
|
UNIT VI Habits and homes(p.54-60)
Vocabulary
Household
nouns; have and make
Grammar
Second
conditional; Quantifiers
Listening and Speaking
Bedroom
Blues; Discussing habits
Writing
A lifestyle description; Modifiers
|
8
20/02
22/02
25/0227/02
1/03
4/03
6/03
11/03
|
|
|
|
|
14
|
Stop and Check
|
1
13/03
|
მოსწავლე შეაჯამებს
განვლილ მასალას
|
ტესტური დავალება
|
მასწავლებლის წიგნი,კალამი,ფანქარი,ჰანდაუთები
|
|
15
|
Revision Units 4-6
Page
62
|
2
15/03
18/03
|
მოსწავლე შეაჯამებს
განვლილ მასალას
|
ტესტური დავალება
|
|
|
16
|
UNIT VII The word
of work(p.66-72)
Vocabulary
At
school; adjective +preposition
Grammar
Modal
verbs-ability and permission; obligation and necessity; advice and suggestion
Listening and Speaking
The
right job; Giving advice
Writing
An
opinion essay; Giving opinions
|
8
20/03
22/03
25/03
27/03
29/03
1/04
3/04
5/04
|
|
|
|
|
17
|
Stop and Check
|
1
8/04
|
მოსწავლე შეაჯამებს
განვლილ მასალას
|
ტესტური დავალება
|
მასწავლებლის წიგნი,კალამი,ფანქარი,ჰანდაუთები
|
|
18
|
UNIT VIII Out of this world(p.74-80)
Vocabulary
The
natural world; verb+ preposition
Grammar
Relative
clauses; who, which or that; who or whose?
Listening and Speaking
Fact
or fiction? Agreeing and disagreeing
Writing
A
description of a place; Sentence adverbs
|
8
10/04
12/04
15/04
17/04
19/04
22/04
24/04
26/04
|
|
|
|
|
19
|
Stop and Check
|
1
29/04
|
მოსწავლე შეაჯამებს
განვლილ მასალას
|
ტესტური დავალება
|
მასწავლებლის წიგნი,კალამი,ფანქარი,ჰანდაუთები
|
|
20
|
UNIT IX
Adverts and inventions
Vocabulary
Money;-ed
and -ing adjectives
Grammar
The
passive(present simple)
Listening and Speaking
Extreme
advertising; Describing things
Writing
A
discussion essay; Writing review
|
8
1/05
10/05
13/05
15/05
17/05
20/05
22/05
24/05
|
|
|
|
|
21
|
Stop and Check
|
1
27/05
|
მოსწავლე შეაჯამებს
განვლილ მასალას
|
ტესტური დავალება
|
მასწავლებლის წიგნი,კალამი,ფანქარი,ჰანდაუთები
|
|
22
|
Revision Units 7-9
Page
90
|
2
29/05
31/05
|
მოსწავლე შეაჯამებს
განვლილ მასალას
|
ტესტური დავალება
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий