სილაბუსები

silabusi

 

klasi: X












ssip qalaq rusTavis #4 sajaro skola
pedagogi: veriko aladaSvili
   saswavlo weli: 2013-2014

 

saswavlo kursis saxelwodeba

  inglisuri ena
saswavlo kursis statusi
  ZiriTadi (savaldebulo);
saswavlo  kursis xangrZlivoba

  I-II semestri; kviraSi 2 saaTi
klasSi moswavleTa raodenoba
  26
pedagogi
veriko aladaSvili

saswavlo disciplinis gavlis winapiroba
erovnuli  saswavlo  gegmis mixedviT  I/II/III safexuriT (Top Score 1,2,3)gaTvaliswinebuli
leqsika;
garmatika:
gramatikuli droebi: Present  Simple, Present  Continuous; Past Simple;Past Continuous;Present Perfect;Can;need;have to;must;should
Adverbs  of  frequency; Possessive  adjectives; Question  words; Countable  and  uncountable  nouns;

sagnis swavlebis miznebi da amocanebi
miznebi:
·         moswavles ganuviTardes sametyvelo unarebi(mosmena,kirxva,wera,saubari)
·         gamoumuSavdes sxva kulturis warmomadgenlebTan warmatebuli komunikaciis unari
·         ganuviTaros  sasicocxlo unar-Cvevebi, romelTagan am swavlebis am etapze prioritetulia nebisyofa, yuradRebis mobilizeba, wesebis dacva da pativiscema, saswavlo nivTebis/saqmianobis mowesrigeba, TanamSromloba (muSaoba wyvilad, gundurad, urTierTdaxmareba), SemoqmedebiToba.


amocanebi:
sxvadasxva  tipis  codnis  SeZena:
·         gramatikuli, leqsikuri  codna;
·         weris, mosmenis, kiTxvis da laparakis codna;
·         marTlwerisa da marTlmetyvelebis sabaziso  normebis codna;
sxvadasxva saxis unar-Cvevebis  ganviTareba:
·         sametyvelo  unar-Cvevebi
·         enobrivi  unar-Cvevebi
·         kiTxva-gageba
·         mosmena-gageba
·         kulturuli  Taviseburebebis  amocnoba-gaanalizeba
damokidebulebebis  Camoyalibeba:
·         interesi  ucxo  samyaros  mimarT
·         ucxouri  enebis swavlis  survili


saswavlo disciplinis Sinaarsi
Topics  and  Vocabulary:
Unit  1:  Hopes and Dream-Have they got talent?;Talants and Hobbies
Unit 2: Time Out-Festivals;Celebrations
Unit 3: What's cool in school?-Boys don't sing;School
Unit  4: Ancient treasures;-The crystal skull;History and dates
Unit  5: Homesick?Seasick!-Serious ocean;Travel
Unit  6: Swap,don't shop!-Swap shop;Shopping
Unit  7:  Win or lose!Speedy!Sports
Unit  8:  Wild things;Man in the wild;wild places
Unit  9:   Chocolate is good for you!;The chocolate factory;Food and cooking;
Unit 10:Weird places-Holidays;Buildings and places
Unit 11:Jobs 4 kids-Bindi ,jungle girl;Jobs
Unit 12:Is that really true?-Mythbusters;Science and technology
Grammar:
  Present  Simple;  adverbs  of  frequency
Present  Continuous ,Present Continuous for future
Past   Simple
Past Continuous;
Going   to
Will
First  Conditional ,zero conditional
Making comperision-comperatives,superlatives
Present  Perfect
Modal verbs-ability,possibility,obligation,permission
Using the present simple passive;
Reporting what someone says

Writing:
A Paragraph
A blog
A short story
An email
An invitation
A factfile
A postcard
An article
A brochure
A report
A review







savaldebulo literatura da saswavlo resursebi
moswavlis  wigni ―Activate A2(gamomcemloba PPEARSON LONGMAN Carolyn Barraclough,Elaine Boyd), moswavlis  samuSao  rveuli, audio-video masala, kompiuteri, proeqtori,carci,dafa,kalami da feradi fanqrebi
კურსის ორგანიზაცია

individualuri, jgufuri, wyvilebi, mTlian klasTan
სასწავლო კურსის შეფასება

ganmaviTarebeli da ganmsazRvreli (mimdinare,Semajamebeli)
fasdeba:
saklaso davaleba, saSinao davaleba,    
    Semajamebeli davaleba.




მისაღწევი შედეგები და კომპეტენციები
mosmena:
უცხ..V.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს უცხოენოვან თანამოსაუბრეთა შორის მიმდინარე ინტერაქცია.
უცხ..V.2. მოსწავლეს შეუძლია მოსმინოს და გაიგოს ინსტრუქციები,შეტყობინებები,საზოგადოებრივი თავშეყრის ადგილას გაკეთებული განცხადებები.

უცხ..V.3. მოსწავლე შეძლებს ნაცნობ თემატიკაზე აგებული მცირე ზომის ტექსტის (დიალოგის/მონოლოგის)მოსმენა და გაგება.

უცხ..V.4. მოსწავლე შეძლებს შინაარსის გაგების გასაადვილებლად მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას.
 

kiTxva:
უცხ..V.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს მრავალსაფეხურიანი ინსტრუქცია.

უცხ..V.6. მოსწავლს შეუზლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის ინფორმაციული ტექსტი.

უცხ..V.7. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს ადაპტირებული ნოველა ან მოთხრობა.

უცხ..V.8. მოსწავლეს შეუძლია კომიქსის წაკითხვა და გაგება.

უცხ..V.9. მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული მახასიეთებლების მიხედვით,ამოიცნოს ენობრივი ფორმები და მათი ფუნქცია შინაარსიან ფორმებში.

უცხ..V.10. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის ხმამაღალი კითხვა.

უცხ..V.11. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტარტეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად.



wera:
უცხ..V.12. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების წერა,რომლებშიც დეტალურად აღწერს საკუთარ გამოცდილებას

უცხ..V.13. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტის შედგენა ,რომელშიც ავლენს თვითგამოხატვის უნარს.

უცხ..V.14. წერისას მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის სტრუქტურის დაცვა ,ფლობს და ცდილობს გამოიყენოს საბაზისო ენობრივი უნარ-ჩვევები.

უცხ..V.15. მოსწავლეს შეუძლია შედეგის გასაუმჯობესებლად გამოიყენოს წერის ეფექტური სტრატეგიები წერის  პროცესის ყველა ეტაპზე.

laparaki:

უცხ..V.16. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა

უცხ..V.17 მოსწავლეს შეუძლია ყოფითი საკომუნიკაციო სიტუაციისთვის თავის გართმევა.


უცხ..V.18. მოსწავლეს შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემაზე ლაპარაკი.

უცხ..V.19. მოსწავლე ფლობს და იყენებს  ენობრივ საბაზისო უნარ-ჩვევებს

უცხ..V.20. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.



swavlis swavla:


უცხ..V.25. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები.

უცხ..V.26. მოსწავლეშეძლებსრესურსებისგამოყენებასსასწავლოსაქმიანობისხელშეწყობისმიზნით.

უცხ..V.27.
მოსწავლეშეძლებსსხვადასხვახერხისგამოყენებალექსიკურიმარაგისგასამტკიცებლადდაგასამდიდრებლად.

უცხ..V.28.
მოსწავლეშეძლებსმიმართოსსტრატეგიებსგრამატიკისათვისებისგასაადვილებლად.

უცხ..V.29. მოსწავლეშეძლებსშედეგებისგაუმჯობესებისმიზნითითანამშრომლოსთანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან.
·          

   

სილაბუსი  VIII



კომპონენტები
1.
მასწავლებლის სახელი, გვარი და საკონტაქტო ინფორმაცია
ვერიკო ალადაშვილი
599-239-029;27-49-31
2.
სასწავლო საგნის სახელწოდება
ინგლისური ენა
3.
სწავლების კლასი
VIII
4.
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა და საათების რაოდენობა
I-II სემესტრი;3 საათი კვირაში;
108 საათი წელიწადში
5.
სასწავლო საგნის სტატუსი მოცემულ კლასში
ძირითადი(სავალდებულო)
6.
სასწავლო საგნის მიზანი
·           განუვითარდეს პლურილინგვური კომპეტენცია;
·           განუვითარდეს სამეტყველო უნარები (მოსმენა, კიხვა, წერა, საუბარი)  უცხოურ ენაზე;
·           გამოუმუშავდეს სხვა კულტურის წარმოადგენლებთან წარმატებული კომუნკაციის უნარი;
·           ჩამოუყალიბდეს დადებითი განწყობილება ენობრივ-კულტურული მრავალფეროვნების მიმართ და გააცნობიეროს იგი, როგორც სამყაროს მრავალფეროვნების კერძო გამოვლინება;
·           განუვითარდეს განსხვავებული კულტურული კონტექსტების და ტექსტების გაგების უნარი;
·           მომზადოს თანამოღვაწეობისათვის სხვადასხვა ენობრივ-კულტურული იდენტობის წარმომადგენლებთან;
·           განუვითარდეს ენების ეფექტურად სწავლის უნარი.
7.
ძირითადი თემები
Vocabulary
1.Character adjectives(p.11)
2.give and make(p.14)
3.Sport(p.19)
4.do,go,play(p.22)
5.Buildings and structures(p.27)
6.Negative prefixes(p.30)
7.Phrasal verbs(p.39/p.50)
8.Digital technology(p.47)
9.Household nouns(p.55)
10.Adjective+preposition/verb+preposition(p.70/p.78)
11.At school(p.67)
12.The natural world(p.75)
13.Money(p.83)
14.-ed and -ing adjectives(p.86)
Grammar
1.Past simple or past continuous?Iinfinitive of purpose(p12)
2.Present perfect(1) been or gone? ever and never(p.20)
3.Present perfect(2) for or since? already or yet? just(p.28)
4.Future forms-going to/present continuous. Future time expression. (p.40)
5.Future forms-will/First conditional/if or when(p.48)
6.Second conditional.Quantifiers(p.56)
7.Modal verbs-ability and permission/obligation and necessity/advice and suggestion.(p.68)
8.Relative clauses: who, which and that   who or whose? (p.76)
9.The passive (present simple) (p.84)
Writing
1.A postcard/Capital letters
2.A biography/Linking words
3.An interview/Ordering ideas
4.An informal letter/Parts of a letter
5.Instant messaging/Colloquial expressions
6.A lifestyle description/Modifiers
7.An opinion essay/Giving opinions
8.A description of a place/Sentence adverbs
9.A discussion essay/Writing review
8.
სასწავლო საგნის ამოცანები
სხვადასხვა ტიპის ცოდნის შეძენა:
·           გრამატიკული, ლექსიკური ცოდნ;
·           მართლწერისა და მართლმეტყველების საბაზისო ნორმების ცოდნა;
·           უცხოენოვანი ქვეყნების კულტურის გაცნობა;
·           ტექსტის სახეების და მათი მხასიათებლების ცოდნა;
·           წერის, მოსმენის, კითხვისა და ლაპარაკის ცოდნა;
სხვადასხვა სახის უნარ-ჩვევების განვითარება:
·           სამეტყველო უნარ-ჩვევები;
·           ენობრივი უნარ-ჩვევები;
·           სტრატეგიული უნარ-ჩვევები;
·           ისეთი სამოქალაქო უნარ-ჩვევბის ჩამოყალიბება, როგორებიცაა თანამშრომლობა, თავისუფალი არჩევანის გაკეთება, თვითსრულყოფა, შემოქმედებითობა და სხვა;
დამოკიდებულებების ჩამოყალიბება:
·           ინდივიდუალურ მრავალფეროვნების დაფასება და პატივისცემა;
·           ენობრივ-კულტურული კუთვნილების განცდა;
·           კულტურული გარემოს თვითმყოფადობის, მისი განუმეორებლობის დაფასება და პატივისცემა;
·           პოზიტიური დამოკიდებულება როგორც კულტურული, ისე ინდივიდუალური მრავალფეროვნების მიმართ და მისი, როგორც სამყაროს მრავალფეროვნების კერძო გამოვლინების აღქმა;
·           ინტერესი უცხო სამყაროს მიმართ;
9.
სასწავლო საგნის აუცილებელი საბაზისო კომპეტენციები
ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით II-IIIსაფეხურით გათვალისწინებული ლექსიკური მარაგი;გრამატიკული ცოდნა;კითხვის,მოსმენის,წერის  და მეტყველებისა უნარ-ჩვევები
10.
კურსის ორგანიზაცია







ინდივიდუალური,წყვილებში,მთლიან კლასთან,ჯგუფური.


11.
სასწავლო კურსის შეფასება


ganmaviTarebeli da ganmsazRvreli (mimdinare,Semajamebeli)
fasdeba:
saklaso davaleba, saSinao davaleba,    
    Semajamebeli davaleba.
12.
რესურსები
დაფა, ცარცი, კომპიუტერი ,აუდიო და ვიდეო დისკები, პროექტორი,სახელმძღვანელო-TOP SCORE 2(student's book,workbook,teacher's book)Oxford University Press/Jayne Wildman,James Sryring.
13.
მისაღწევი შედეგები და კომპეტენციები
mosmena:
უცხ..IV.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს უცხოენოვან თანამოსაუბრეთა შორის მიმდინარე ინტერაქცია.
უცხ..IV.2. მოსწავლეს შეუძლია მოსმინოს და გაიგოს ინსტრუქციები,შეტყობინებები,საზოგადოებრივი თავშეყრის ადგილას გაკეთებული განცხადებები.

უცხ..IV.3. მოსწავლე შეძლებს ნაცნობ თემატიკაზე აგებული მცირე ზომის ტექსტის (დიალოგის/მონოლოგის)მოსმენა და გაგებას.

უცხ..IV.4. მოსწავლე შეძლებს შინაარსის გაგების გასაადვილებლად მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას.
 

kiTxva:
უცხ..IV.5. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს მრავალსაფეხურიანი ინსტრუქცია.

უცხ..IV.6. მოსწავლს შეუზლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის ინფორმაციული ტექსტი.

უცხ..IV.7. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს ადაპტირებული ნოველა ან მოთხრობა.

უცხ..IV.8. მოსწავლეს შეუძლია კომიქსის წაკითხვა და გაგება.

უცხ..IV.9. მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული მახასიეთებლების მიხედვით,ამოიცნოს ენობრივი ფორმები და მათი ფუნქცია შინაარსიან ფორმებში.

უცხ..IV.10. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის ხმამაღალი კითხვა.

უცხ..IV.11. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტარტეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად.



wera:
უცხ..IV.12. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების წერა,რომლებშიც დეტალურად აღწერს საკუთარ გამოცდილებას

უცხ..IV.13. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტის შედგენა ,რომელშიც ავლენს თვითგამოხატვის უნარს.

უცხ..IV.14. წერისას მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის სტრუქტურის დაცვა ,ფლობს და ცდილობს გამოიყენოს საბაზისო ენობრივი უნარ-ჩვევები.

უცხ..IV.15. მოსწავლეს შეუძლია შედეგის გასაუმჯობესებლად გამოიყენოს წერის ეფექტური სტრატეგიები წერის  პროცესის ყველა ეტაპზე.

laparaki:

უცხ..IV.16. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა

უცხ..IV.17 მოსწავლეს შეუძლია ყოფითი საკომუნიკაციო სიტუაციისთვის თავის გართმევა.


უცხ..IV.18. მოსწავლეს შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემაზე ლაპარაკი.

უცხ..IV.19. მოსწავლე ფლობს და იყენებს  ენობრივ საბაზისო უნარ-ჩვევებს

უცხ..IV.20. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.



swavlis swavla:


უცხ..IV.25. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები.

უცხ..IV.26. მოსწავლეშეძლებსრესურსებისგამოყენებასსასწავლოსაქმიანობისხელშეწყობისმიზნით.

უცხ..IV.27.
მოსწავლეშეძლებსსხვადასხვახერხისგამოყენებასლექსიკურიმარაგისგასამტკიცებლადდაგასამდიდრებლად.

უცხ..IV.28.
მოსწავლეშეძლებსმიმართოსსტრატეგიებსგრამატიკისათვისებისგასაადვილებლად.

უცხ..IV.29. მოსწავლეშეძლებსშედეგებისგაუმჯობესებისმიზნითითანამშრომლოსთანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან.


  

თემატური გეგმა VIII

თემატური გეგმა
N
თემა და მასში შემავალი საკითხები
საათების რაოდენობა
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგი
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
რესურსები
შეფასების სისტემა
1
Getting started(p.4)
Vocabulary:personality adjectives and pastimes;travel and preposition of movement;television and extreme adjectives;town and country;adjectives of emotion.Grammar:present simple or present continuous;adverbs of frequency;comparatives and superlatives.
Study skills  :How to use a dictionary
6

19/09
21/09
24/09
26/09
28/09
3/10


უცხ..IV.28.
მოსწავლე შეძლებს მიმართოს სტრატეგიებს გრამატიკის ათვისების გასაადვილებლად.


უცხ..IV.25. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები.


გამოტოვებული ინფორმაციის ჩასმა წინადადებებეში;აზრობლივი დაკავშირება;სწორი გრამატიკული ფორმების ჩასმა წინადადებებში;მოსწავლეები მუშაობენ ინდივიდუალურად ან წყვილებში
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,კალამი,ფანქარი,დაფა,ცარცი
მიმდინარე
(განმავითარებელი,განმსაზღვრელი)
2
UNIT I(p.10-16)
Lifestyles
Vocabulary
Character adjectives;give and make
Grammar
Past simple orcontinuous?Infinitive of purpose
Listening and Speaking
Phone-in; making suggestion
Writing
A postcard
Capital letters
8


5/10
8/10
10/10
12/10
15/10
17/10
19/10
22/10
უცხ..IV.6. მოსწავლს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის ინფორმაციული ტექსტი.
უცხ..IV.3. მოსწავლე შეძლებს ნაცნობ თემატიკაზე აგებული მცირე ზომის ტექსტის (დიალოგის/მონოლოგის)მოსმენა და გაგებას.

უცხო ტექსტის გააზრება-კითრვა-პასუხი;მოსასმენი სავარჯიშოში გამოტოვებული ინფორმაციების ჩასმა;

გრამატიკული ერთეულების სწორ ფორმაში ჩასმა.მუშაობა წარიმართება მთლიან კლასთან-მინი ლექცია;კითხვა-პასუხი;გონებრივი იერიში;ასოციაციური რუკა;
კომპიუტერი,აუდიო დისკი,ცარცი,დაფა,რვეული,ფანქარი,კალამი,სახემძღვანელო,სამუშაო რვეული.ჰნდაუთები
მიმდინარე
(განმავითარებელი,განმსაზღვრელი)
3
Stop and Check
1
24/10
მოსწავლე შეაჯამებს განვლილ მასალას
ტესტური დავალება
მასწავლებლის წიგნი,კალამი,ფანქარი,ჰანდაუთები
შემაჯამებელი
4
UNIT II (p.18-24)
Sport
Vocabulary
Sport; do ,go and play
Grammar
Present perfect(1)been or gone? ever and never
Listening and Speaking
Triathlon; asking about experiences
Writing
A biography ;Linking words
8



26/10
29/10
31/10
2/11
5/11
7/11
9/11
12/11
უცხ..IV.7. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს ადაპტირებული ნოველა ან მოთხრობა.

უცხ..IV.16. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა

უცხ..IV.4. მოსწავლე შეძლებს შინაარსის გაგების გასაადვილებლად მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას.

ტექსტის გააზრება:სწრაფი კითხვა-მოვლენათა თანამიმდევრობა;დეტალური კითხვა-სიტყვების განმარტებებთან დაკავშირება.გრამატიკული ერთეულების სწორ ფორმაში ჩასმა.მუშაობა მთელ კლასთან,მინი ლექცია,წყვილებში მუშაობა;როლური თამაში.
კომპიუტერი,აუდიო დისკი,ცარცი,დაფა,რვეული,ფანქარი,კალამი,სახემძღვანელო,სამუშაო რვეული.ჰანდაუთები
მიმდინარე
(განმავითარებელი,განმსაზღვრელი)
5
Stop and Check
1
14/11
მოსწავლე შეაჯამებს განვლილ მასალას
ტესტური დავალება
მასწავლებლის წიგნი,კალამი,ფანქარი,ჰანდაუთები
შემაჯამებელი
6
UNIT III Architecture(p.26-32)
Vocabulary
Building and  structures; negative prefixes
Grammar
Present perfect(2)
For or since?
Already or yet?
Just
Listening and Speaking
My heroes; doing interviews
Writing
An interview ; Ordering  ideas
8


16/11
19/11
21/11
23/1126/11
28/1130/11
3/12

უცხ..IV.28.
მოსწავლეშეძლებსმიმართოსსტრატეგიებსგრამატიკისათვისებისგასაადვილებლად.


უცხ..IV.25. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები.უცხ..IV.18. მოსწავლეს შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემაზე ლაპარაკი.


უცხ..IV.4. მოსწავლე შეძლებს შინაარსის გაგების გასაადვილებლად მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას.
 

გონებრივი იერიში.ტექსტის გააზრება.ლექსიკაზე მუშაობა:გამოტოვებული ინფორმაციების წინადადებებში ჩასმა.სიტყვების დაკავსირება განმარტებებთან.როლური თამაში-ინტერვიუ.ინდივიდუალური მუშაობა-გრამატიკული ერთეულების ჩასმა სწორ ფორმაში.

მიმდინარე
(განმავითარებელი,განმსაზღვრელი)
7
Stop and Check
1
5/12

მოსწავლე შეაჯამებს განვლილ მასალას
ტესტური დავალება
მასწავლებლის წიგნი,კალამი,ფანქარი,ჰანდაუთები
შემაჯამებელი
8
Revision Units 1-3
Page 34
2

7/12
10/12

მოსწავლე შეაჯამებს განვლილ მასალას
ტესტური დავალება

შემაჯამებელი
9
UNIT IV Hopes and dreams(p.38-44)
Vocabulary
Phrasal verbs(1);get
Grammar
Future forms(1)-going to; present continuous; Future time expression
Listening and Speaking
Keeping in touch; Making arrangements
Writing
An informal letter; Parts of a letter
8


12/12
14/12
17/12
19/12
21/12
21/01
23/01
25/01




10
Stop and Check
1
28/01
მოსწავლე შეაჯამებს განვლილ მასალას
ტესტური დავალება
მასწავლებლის წიგნი,კალამი,ფანქარი,ჰანდაუთები

11
UNIT V Digital Technology(p.46-52)
Vocabulary
Degital Technology;Phrasal verbs(2)
Grammar
Future forms:will;First conditional;if or when?
Listening and Speaking
Mobile TV; Giving instruction
Writing
Instant messaging; Colloquial expressions
8

30/01
1/02
4/02
6/02
8/02
11/02
13/02
15/02




12
Stop and Check
1
18/02
მოსწავლე შეაჯამებს განვლილ მასალას
ტესტური დავალება
მასწავლებლის წიგნი,კალამი,ფანქარი,ჰანდაუთები

13
UNIT VI Habits and homes(p.54-60)
Vocabulary
Household nouns; have and make
Grammar
Second conditional; Quantifiers
Listening and Speaking
Bedroom Blues; Discussing habits
Writing
A   lifestyle description; Modifiers

8



20/02
22/02
25/0227/02
1/03
4/03
6/03
11/03





14
Stop and Check
1
13/03
მოსწავლე შეაჯამებს განვლილ მასალას
ტესტური დავალება
მასწავლებლის წიგნი,კალამი,ფანქარი,ჰანდაუთები

15
Revision Units 4-6
Page 62
2
15/03
18/03

მოსწავლე შეაჯამებს განვლილ მასალას
ტესტური დავალება


16
UNIT VII  The word of work(p.66-72)
Vocabulary
At school; adjective +preposition
Grammar
Modal verbs-ability and permission; obligation and necessity; advice and suggestion
Listening and Speaking
The right job; Giving advice
Writing
An opinion essay; Giving opinions
 8

20/03
22/03
25/03
27/03
29/03
1/04
3/04
5/04





17
Stop and Check
1
8/04
მოსწავლე შეაჯამებს განვლილ მასალას
ტესტური დავალება
მასწავლებლის წიგნი,კალამი,ფანქარი,ჰანდაუთები

18
UNIT VIII Out of this world(p.74-80)
Vocabulary
The natural world; verb+ preposition
Grammar
Relative clauses; who, which or that; who or whose?
Listening and Speaking
Fact or fiction? Agreeing and disagreeing
Writing
A description of a place; Sentence adverbs

8


10/04
12/04
15/04
17/04
19/04
22/04
24/04
26/04





19
Stop and Check
1

29/04

მოსწავლე შეაჯამებს განვლილ მასალას
ტესტური დავალება
მასწავლებლის წიგნი,კალამი,ფანქარი,ჰანდაუთები

20
UNIT IX
Adverts and inventions
Vocabulary
Money;-ed and -ing adjectives
Grammar
The passive(present simple)
Listening and Speaking
Extreme advertising; Describing things
Writing
A discussion essay; Writing review
8

1/05
10/05
13/05
15/05
17/05
20/05
22/05
24/05




21
Stop and Check
1
27/05
მოსწავლე შეაჯამებს განვლილ მასალას
ტესტური დავალება
მასწავლებლის წიგნი,კალამი,ფანქარი,ჰანდაუთები

22
Revision Units 7-9
Page 90
2
29/05
31/05
მოსწავლე შეაჯამებს განვლილ მასალას
ტესტური დავალება



Комментариев нет:

Отправить комментарий